onsdag den 2. juni 2010

WORKSHOP-BIDRAG

Her er de tre opslag, jeg lavede på workshoppen. Jeg har arbejdet meget tematisk med mit bidrag. Alle de cyklende mennesker i København har jeg brugt, som et gennemgående tema i tegningerne. Jeg var meget optaget af dem, mens jeg var i København denne gang. Jeg har prøvet at blande mine cykelobservationer, med den sindsstemning jeg har været i på det sidste. At cykle er blevet et billede på min egen skrøbelighed og følelse af at livet bare hjuller afsted. Når jeg selv cykler i byen, er jeg altid helt unødigt bange for at blive kørt ned. Sådan har jeg det nok også lidt i mit liv for tiden. Jeg er virkelig bange for at blive kørt ned. Eller falde af. Og så er det vildt nok at se de ormelignende formationer af hjelmløse cykelister, som bare tramper afsted, som om de ikke havde den mindste frygt for at dø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar