tirsdag den 28. februar 2012


3 kommentarer:

  1. Kære Signe
    Tillykke med prisen! Jeg håber du have en god aften - det ville være velfortjent.
    Jeg har først for nyligt opdaget din blog og sætter stor pris på den - den præsenterer smukt og smerteligt følelser, oplevelser og situationer som jeg kan genkende.

    SvarSlet
  2. For fan, Signe. Tillykke. Hvor er det bare godt. Så glad på dine vegne, og helt enig: hold dig fra pille-pikken. Keep faith! Sæt en stor blomst i hatten. Og en fjer!

    Kh Dorthe

    SvarSlet
  3. Tak for dine tegninger! Ville bare lige sige, at sådan en test tog jeg også sidste år hos min læge med samme resultat (tegn på moderat depression), men det er ikke det samme som en diagnose på depression. Jeg fik en henvisning til en psykolog, og det er SÅ godt - det hjælper. Få det! Piller kan være nødvendigt i virkelig svære tilfælde, men højst sandsynligt slet ikke i dit tilfælde. KH mig

    SvarSlet