søndag den 1. juli 2012


4 kommentarer:

  1. Hej Signe
    Har lige set portrætsamlingen på Frederiksborg Slot, og den der fortolkning af Kaj Munk burde hænge der. Det er så sjovt med det gevær. SÅ sjovt. Vedersø præstegård = et lille bid af paradiset. God sommer!
    Kærlig hilsen
    Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe.
    Ja, det var et smukt sted. Jeg kunne være blevet der længe og tegnet. Der er så smukt mange steder i Danmark. Jeg kunne godt bo på Vedersø præstegård og få mig et jagttegn.

    SvarSlet
  3. Og god sommer til dig Dorthe. Måske mødes vi helt tilfældigt
    over en is et eller andet sted.

    SvarSlet
  4. Ja, lad os mødes over en is et eller andet sted, jeg er frisk - også selvom jeg, som man ser, ikke kan skrive dansk. Det hedder jo "EN lille bid af himlen", men det er typisk vestjyder, der flytter til København, så skal alt, der før hed EN pludselig hedde ET, for fint skal det være, jo, tsk tsk :)
    Vi ses over en is. Eller en kop kaffe, Signe. Jeg glæder mig allerede.
    Karma

    SvarSlet