søndag den 12. august 2012


4 kommentarer:

  1. Men Signe, nu har du jo fundet din skitsebog, skal der så ikke flere tegninger på bloggen? Savner det næsten daglige fix...

    SvarSlet
  2. Hehe, jo der kommer tegninger i dag. Jeg har været uden netforbindelse over weekenden. Hang on.

    SvarSlet
  3. Jeg kom en gang til at spidde en mus med en greb, da jeg gravede have. Den hylede så højt og frygteligt, jeg tror aldrig jeg har været så forskrækket. Jeg blev nødt til at slå den ihjel, men jeg rystede så meget, at jeg havde svært ved at ramme med spaden og måtte hakke igen og igen. Mens musen bare skreg. Bagefter blev jeg ved at have en fornemmelse af at noget stort, mørkt etellerandet kom bagfra og angreb mig.

    ...

    Du tegner så fint. Tak for at vi må kigge med!

    SvarSlet
  4. Uh, der er ikke noget så uhyggeligt som små dyr, der skriger. Ved ikke hvorfor. I går så vi en KÆMPE edderkop i vores elevator. Emil synes vi skulle hjælpe den væk, men jeg synes vi skulle lade den være. Den virkede stor nok til at klare sig selv. Da jeg kom hjem efter at have afleveret Vera var den blevet mast ihjel. Jeg synes det er så ledt at dræbe en edderkop, som ikke har gjort nogen noget. Håber den skreg uhyggeligt, så den person der maste den, led lidt selv.

    SvarSlet