torsdag den 23. august 2012


5 kommentarer:

  1. Kære Signe

    Jeg er kæmpe fan af dine ting, og jeg håber at du vil samle alle dine tegninger i en bog som man kan bladre i når hele det internet-hejs er brudt sammen.

    SvarSlet
  2. Hej Anders og tak for sidst.

    Jeg håber også jeg kan lave en bog med skitsebogsopslag engang. Håber du internettet bryder sammen?

    SvarSlet
  3. Selv tak.

    Nej, jeg håber naturligvis ikke at nettet bryder sammen. Jeg er selv lige så afhængig af det som alle andre, det ville dog være rart at kunne holde pause fra det engang I mellem. Men jeg SKAL ind på de samme hjemmesider hver dag, og nu også din blog! Og nej, selvfølgelig SKAL jeg ikke, det er bare små tvangsmæssige overspringshandlinger forklædt som sund interesse for miljøet.
    Jeg synes du har en helt unik stemme, og jeg glæder mig til den store PARKINS COLLECTED DRAWINGS Vol. 1 (of 20) kommer. Du må ikke sortere, redigere eller prøve at forskønne dem, når du flytter dem fra bloggen til bogen.
    Nå, jeg kigger ind igen i morgen, (eller senere i dag når jeg alligevel bare skal pdf’e).

    SvarSlet
  4. Nej, jeg er meget imod rentegning, så jeg kunne ikke finde på at finpudse på noget. Jeg er også imod nettet. Jeg har været så hellig i lang tid, fordi vi smed vores fjernsyn ud, men nu stener jeg bare på nettet i stedet for. Nogle gange checker jeg endda min egen blog, fordi jeg har en fornemmelse at der da snart må komme en ny tegning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg finpudser alt for meget, og når jeg så alligevel ikke bliver tilfreds virker det som det værste tidsspild. Jeg beundrer din tegnemæssige frihed.
      Uh, det med at tjekke sin egne blog/hjemmeside er rigtig grimt; jeg sidder tit og "går den i gennem" for små fejl som jeg kan rette. Nogle gange laver jeg rent faktisk forbedringer, som jeg kan forsvare at bruge tid på.

      Slet