onsdag den 3. oktober 2012


4 kommentarer:

  1. Fandt lige din blog! Jeg er vild med dine tegninger. Jeg har selv overvejet at gå på designskolen - jeg ved ikke om du kan fortælle mig eller bare bloggen lidt om hvordan det foregår på skolen? Jeg har overvejet den eller Animationsskolen i Viborg og jeg i stor tvivl haha, så det kunne jo være rart med et point of view fra én der har gået der.

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun give dig et råd; besøg skolerne og snak med de elever som går der. Jeg har ikke nogen ordentlig fornemmelse af hvad der foregår på Designskolen i Kolding i disse dage, og det har vist forandret sig en del siden jeg gik der. Viborg ved jeg slet intet om.

    SvarSlet
  3. Det er en perle af en tegning, Signe. Parkins med pels. Love it.

    SvarSlet
  4. Ja den er fed. Den minder lidt om illustrationerne fra where the wild things are.

    SvarSlet